اس ام اس مهربانی پیامک های جدید مهربونی و محبت
♥اس ام اس دونی♥
مرکز اس ام اس♥
یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, :: 10:29 ::  نويسنده : مهسا

 میشه پروانه بود و به هر گلی نشست

اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست
.
.
.
سلامتیه حرفایی که نه میشه اس ام اس کرد
نه تو چت تایپ کرد
نه میشه پای تلفن گفت
حرفایی که فقط مال وقتیه
که تو رو در آغوش دارم  . . .
.
.
.
مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود / میپرد از قفس و عاشق دیدار تو بود
خبرت هست که از خوبی خود بی خبری / به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری
.

سایر پیامک های مهر و محبت در ادامه مطلب


.
.
اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی
اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی
.
.
.
گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها…
ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند…
دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را
.
.
.
خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد
و رمز جدول چنین بود:
دوستم بدار . . .
.
.
.
اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت / زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت
دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی / دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت. . .
.
.
.
در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند همیشه سبزند
و آنان که محبتها و دوستیها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

سلام به وبلاگم خوش اومدي من مهسام اميدوارم بهت اينجا خوش بگذره و اين دفعه آخري نباشه كه سر ميزني
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 68734
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1